Otvorené  Po - Pi  08:00 hod - 16:00 hod

                           Obchodné podmienky

A. VYMEDZENIE POJMOV

Obchodné podmienky

Všeobecné obchodné podmienky (ďalej len "VOP") upravujú práva a povinnosti zmluvných strán vznikajúce v súvislosti s používaním internetového obchodu Jana Osifčinová Kozmetický salón na adrese  https://www.kozmetika-jana.sk/

VOP sú neoddeliteľnou súčasťou kúpnej zmluvy uzatváranej medzi Jana Osifčinová Kozmetický salón ako predávajúcim a zákazníkom ako kupujúcim, ktorú spolu zákazník a Jana Osifčinová Kozmetický salón uzatvárajú pri predaji tovaru prostredníctvom internetového obchodu na internetovej  adrese https://www.kozmetika-jana.sk/  Kúpna zmluva je uzatváraná v slovenskom jazyku.

Predávajúci a prevádzkovateľ internetového obchodu Jana Osifčinová Kozmetický salón:

Predávajúcim a prevádzkovateľom internetového obchodu Jana Osifčinová Kozmetický salón na internetovej adrese je https://www.kozmetika-jana.sk/ Jana Osifčinová Kozmetický salón, ďalej ako internetový obchod Jana Osifčinová Kozmetický salón.

Kontaktné údaje:

Obchodná firma: Jana Osifčinová Kozmetický salón

Sídlo: Forbasy 64, 065 01 Forbasy

Prevádzka: Jana Osifčinová Kozmetický salón,Sládkovičova 15, 0645 01 Stará Ľubovňa

IČO: 40718238

DIČ: 1070912964

E mail: kozmetickysalon.janaosifcinova@gmail.com

Kontakt: +421 908 056

Kozmetický salón Jana Osifčinová nie je platcom DPH

Poštová adresa pre osobný odber i vrátenie tovaru: 

Jana Osifčinová Kozmetický salón

Sládkovičova 15

064 01 Stará Ľubovňa


Inšpektorát SOI pre Prešovský kraj
Obrancov mieru 6, 080 01 Prešov 1
Odbor výkonu dozoru
pr@soi.sk
tel. č. 051/772 15 97
fax č. 051/772 15 96

Zákazník

Zákazníkom je používateľ internetového obchodu Jana Osifčinová Kozmetický salón, ktorý je spotrebiteľom alebo podnikateľom. Spotrebiteľ je fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní kúpnej zmluvy nejedná v rámci svojej obchodnej alebo inej podnikateľskej činnosti alebo v rámci samostatného výkonu svojho povolania (ďalej ako "spotrebiteľ").

B. OBJEDNÁVKA A UZAVRETIE KÚPNEJ ZMLUVY

  1. Všetky objednávky podané prostredníctvom internetového obchodu Jana Osifčinová Kozmetický salón sú záväzné. Podaním objednávky zákazník potvrdzuje, že sa oboznámil s týmito obchodnými podmienkami, ako aj s reklamačným poriadkom, a súhlasí s nimi.
  2. Ak je zákazníkom spotrebiteľ, kúpna zmluva je uzavretá odoslaním objednávky zákazníkom a prijatím objednávky predávajúcim. Prijatie objednávky predávajúci obratom potvrdí kupujúcemu informatívnym e-mailom na zákazníkom uvedenú e-mailovú adresu.
  3. Kúpnu zmluvu (vrátane dohodnutej ceny) možno meniť alebo rušiť iba na základe dohody strán alebo zo zákonných dôvodov.
  4. Podmienkou platnosti elektronickej objednávky je vyplnenie všetkých formulárom predpísaných údajov a náležitostí.
  5. V prípade zákazníka spotrebiteľa je miestom dodania tovaru adresa uvedená zákazníkom v registračnom formulári alebo formulári objednávky.
  6. Vlastnícke právo k tovaru prechádza na zákazníka prevzatím tovaru a zaplatením kúpnej ceny.
  7. Vyplnením registračného formulára či záväznej objednávky v rámci internetového obchodu Jana Osifčinová Kozmetický salón dáva zákazník predávajúcemu súhlas k zhromažďovaniu a archivovaniu osobných údajov o zákazníkovi a o jeho nákupoch v zmysle článku F - Ochrana osobných údajov.
  8. Prijatie a odoslanie objednávky je zákazníkovi potvrdené informatívnym mailom na e-mailovú adresu uvedenú zákazníkom.
  9. Ceny a zľavy - Všetky ceny v internetovom obchode Jana Osifčinová Kozmetický salón sú konečné vrátane DPH. Všetky ceny vrátane akčných cien a ponúk platia do odvolania alebo vypredania zásob. Predávajúci zabezpečí aktuálnosť uverejnenej ponuky bez zbytočného odkladu. Zľavy tovaru v akcii, akčné ponuky a prípadné osobné zľavy nemožno kombinovať a sčítať, pokiaľ nie je uvedené inak.
  10. Storno objednávky - Objednávku môže zákazník stornovať e-mailom či telefonicky, a to 24 hodín od odoslania objednávky. Podmienkou stornovania objednávky je uvedenie čísla objednávky a kontaktných údajov. Storno objednávky je zákazníkovi potvrdené informatívnym emailom na emailovú adresu uvedenú zákazníkom v registračnom formulári alebo formulári objednávky.
  11. Predávajúci môže odstúpiť od kúpnej zmluvy do 24 hodín od doručenia objednávky zákazníka spotrebiteľa a to v prípade, že:                                                                                                  objednávaný tovar nie je na sklade, už sa nevyrába či je inak nedostupný                                      cena objednávaného tovaru, ktorý nie je u dodávateľa na sklade, sa výrazným spôsobom zvýšila zo strany výrobcu                                                                                                                              objednávaný tovar - rovnaký typ, model - je dlhodobo reklamovaný z dôvodu výskytu chýb.
    Vo všetkých vyššie uvedených prípadoch bude predávajúci kontaktovať zákazníka s alternatívnou ponukou podobného tovaru.
  12. Náklady na použitie komunikačných prostriedkov na diaľku (internet, telefón atď.) pre uskutočnenie objednávky sú v bežnej výške a úplne závislé od tarifu telekomunikačných služieb, ktoré používa zákazník.

C. DODACIE PODMIENKY

Tovar sa dá prevziať osobne:

Jana Osifčinová Kozmetický salón, Sládkovičova 15, 064 01 Stará Ľubovňa

Osobný odber môže byť dočasne prerušený.

Ak nie je tovar určený na osobné prevzatie do Jana Osifčinová Kozmetický salón, je doručovaný prostredníctvom Slovenskej pošty vždy podľa aktuálneho cenníka https://cennik.posta.sk/

Zákazník je o cene poštovného a poplatku za dobierku informovaný v priebehu objednávky v internetovom obchode Jana Osifčinová Kozmetický salón.

Dopravca bude zákazníka kontaktovať prostredníctvom e-mailu, príp. SMS ohľadom termínu doručenia. Po neúspešnom doručení bude zásielka vrátená odosielateľovi.

Zákazník berie na vedomie, že:

  1. Objednaný tovar zasielame prostredníctvom dopravcov, ktorý realizujú doručenie tovaru.
  2. Objednaný tovar je expedovaný spravidla do 2 pracovných dní od prijatia objednávky v prípade platby na dobierku a do 2 pracovných dní od prijatia platby v prípade platby prevodom a kartou cez internet, ak je tovar skladom. Vždy informujeme zákazníka o odoslaní tovaru na jeho e-mailovej adrese. Ak objednaný tovar nie je na sklade, kontaktujeme zákazníka e-mailom a navrhneme ďalší postup, napr. iné plnenie, predĺženie dodacej lehoty. Zákazník má v takomto prípade možnosť od zmluvy odstúpiť. Mimoriadne môžu byť dodacie lehoty predĺžené, o čom sú zákazníci informovaní pri zadávaní objednávky.
  3. Preprava, spôsob doručenia, spôsob oznámenia o doručení zásielky, termín a miesto prevzatia zásielky prebieha v súlade s obchodnými podmienkami dopravcu.
  4. Daňový doklad je súčasťou zásielky a slúži ako záručný list.
  5. V prípade, že si zákazník riadne odoslaný tovar na doručovacej adrese neprevezme z dôvodov na svojej strane a tovar sa vráti späť predávajúcemu, je predávajúci oprávnený od zmluvy odstúpiť. V takom prípade sa náklady vynaložené zákazníkom na doručenie tovaru započítajú na úhradu zmluvnej pokuty, ktorú sa zákazník v takomto prípade zaväzuje uhradiť z dôvodu porušenia povinnosti tovar prevziať. So súhlasom zákazníka doručí predávajúci zákazníkovi tovar opätovne, avšak na náklady zákazníka a až po úhrade týchto nákladov.

Spôsob úhrady:

  • Dobierkou - kúpnu cenu uhradí zákazník pri prevzatí tovaru, tovar je expedovaný k preprave spravidla do 2 pracovných dní od obdŕžania objednávky (ak je na sklade).
  • Bankovým prevodom - platbu uhradí zákazník vopred bankovým prevodom na účet predávajúceho: SK80 0900 0000 0050 7514 6621. Po odoslaní objednávky sa zobrazia údaje potrebné na prevod peňazí - čiastka, číslo účtu, variabilný symbol. Tieto informácie sú zároveň zaslané zákazníkovi v potvrdení objednávky na jeho e-mail. Po vykonaní platby sú peniaze na účet predávajúceho pripísané obvykle v priebehu 1-2 pracovných dní. Tovar je expedovaný k preprave do 2 (dvoch) pracovných dní po pripísaní príslušnej čiastky (ceny tovaru) na bankový účet predávajúceho (ak je na sklade). Pri prevzatí zásielky zákazník už nič neplatí. Ak zákazník neuhradí cenu tovaru bez zbytočného odkladu po uskutočnení objednávky, a to ani po predchádzajúcej výzve predávajúceho, je predávajúci oprávnený do 7 pracovných dní od zmluvy odstúpiť.
  • Platobnou kartou online - platbu uhradí zákazník platobnou kartou VISA, VISA Electron, Maestro alebo MasterCard. Pri vykonaní platby je tovar expedovaný spravidla do 2 (dvoch) pracovných dní (ak je na sklade).
  • V hotovosti alebo platobnou kartou - pri osobnom odbere v Jana Osifčinová Kozmetický salón.

Zákazník je povinný tovar prevziať v termíne uvedenom v kúpnej zmluve či inak určenom alebo dohodnutom s predávajúcim. V prípade omeškania zákazníka s odobratím tovaru dlhším ako 7 (sedem) dní, je predávajúci oprávnený od kúpnej zmluvy odstúpiť. Odstúpenie od kúpnej zmluvy oznámi predávajúci zákazníkovi elektronickou poštou na emailovú adresu uvedenú v objednávke.

D. REKLAMÁCIA A ZÁRUKA TOVARU

  1. Prípadné reklamácie budú vybavené v súlade s reklamačným poriadkom internetového obchodu Jana Osifčinová Kozmetický salón a právnym poriadkom Slovenskej republiky.
  2. Tovar možno reklamovať u predávajúceho podľa podmienok reklamačného poriadku uvedeného nižšie.
  3. Na tovar sa vzťahuje zákonná záručná doba zodpovedajúca povahe tovaru. Dátum minimálnej trvanlivosti je uvedený na obale výrobku. Pokiaľ dátum minimálnej trvanlivosti na obale výrobku uvedený nie je, potom je uvedený symbol kelímku, za ktorým nasleduje údaj o dobe (v mesiacoch alebo rokoch), počas ktorej je výrobok po otvorení bezpečný a je možné ho používať.
  4. Zákazník berie na vedomie, že s ohľadom na povahu predávaného tovaru (kozmetické produkty) musí byť tovar skladovaný pri teplotách od 5 do 25°C.
  5. Ak je zákazníkom spotrebiteľ, reklamácia sa riadi zák. č. 40/1964 Zb. občianskeho zákonníka a zák. č. 250/2007 Z. z. o ochrane spotrebiteľa, zák. č. 108/2000 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri podomovom predaji a zásielkovom predaji, s prihliadnutím na spresnenia v reklamačnom poriadku.

E. ODSTÚPENIE OD KÚPNEJ ZMLUVY (VRÁTENIE TOVARU)

Odoslaním internetovej objednávky kupukúcim dochádza k uzavretiu zmluvy prostriedkami komunikácie na diaľku. Zákazník spotrebiteľ má právo v súlade s článkom 9 Smernice Európskeho parlamentu a Rady č 2011/83 odstúpiť od zmluvy uzatvorenej pomocou prostriedkov komunikácie na diaľku v lehote 14 (štrnástich) dní od prevzatia tovaru bez udania dôvodu. Lehota na odstúpenie od zmluvy začína plynúť dňom nasledujúcim po dni, kedy došlo k prevzatiu tovaru zákazníkom/ spotrebiteľom.

Pre účely uplatnenia práva na odstúpenie od zmluvy musí spotrebiteľ o svojom rozhodnutí odstúpiť od zmluvy informovať predávajúceho jednoznačným vyhlásením (napríklad listom zaslaným poštou, faxom alebo e-mailom), pričom môže použiť formulár na odstúpenie od zmluvy.

A. Odstúpenie od zmluvy je spotrebiteľ povinný spolu s tovarom doručiť na adresu a v prípade tovaru odobratého osobne na nižšie uvedenej adrese:                                                                                                      Jana Osifčinová Kozmetický salón                                                                                                          Sládkovičova 15                                                                                                                                                              064 01 Stará Ľubovňa

Ak sa spotrebiteľ rozhodne využiť právo na odstúpenie od zmluvy, musí odstúpenie od zmluvy odoslať predávajúcemu pred uplynutím 14 (štrnásť) dennej lehoty na odstúpenie spolu s neporušeným tovarom.

V prípade odstúpenia od zmluvy znáša zákazník/spotrebiteľ náklady spojené s vrátením tovaru. Predávajúci vráti zákazníkovi uhradenú kúpnu cenu tovaru. K zásielke, v ktorej je vrátený tovar, musia byť priložené všetky dokumenty, vrátane faktúry, alebo musí byť vznik kúpnej zmluvy inak bezpochybne preukázaný.

Spotrebiteľ je povinný vrátiť tovar úplný, s kompletnou dokumentáciou, nepoškodený, čistý, v neporušenom originálnom obale, v stave a hodnote, v akom ho prevzal. V prípade, že bude vrátený tovar nekompletný, používaný či poškodený, môže predávajúci vrátenú kúpnu cenu znížiť o čiastku zodpovedajúcu nákladom na uvedenie tovaru do pôvodného stavu a vzniknutej škode na tovare.

Peniaze za vrátený tovar budú kupujúcemu spotrebiteľovi vrátené do 14 dní od účinnosti odstúpenia od zmluvy bankovým prevodom na účet, ktorý písomne uvedie predávajúcemu. Predávajúci nie je povinný vrátiť prijaté peňažné prostriedky zákazníkovi/spotrebiteľovi skôr, ako mu zákazník/spotrebiteľ tovar doručí na správnu vyššie uvedenú kontaktnú adresu.

Vzhľadom na povahu tovaru ponúkaného v internetovom obchode Jana Osifčinová Kozmetický salón (kozmetické produkty), zdôrazňujeme, že nie je možné odstúpiť od kúpnej zmluvy o dodávke tovaru v uzavretom obale, ktorý spotrebiteľ z obalu vybral a z hygienických dôvodov ho nie je možné vrátiť.

Zákazník berie na vedomie, že ak sú spolu s tovarom poskytované darčeky a ak dôjde k využitiu práva spotrebiteľa odstúpiť od zmluvy, zákazník je povinný spolu s vráteným tovarom vrátiť aj s ním súvisiace poskytnuté darčeky.

Formulár na vrátenie tovaru si stiahnete tu:

F. ALTERNATÍVNE RIEŠENIE SPORU

V prípade sporu zo zmluvy medzi spotrebiteľom a predávajúcim, ktorý sa nepodarí vyriešiť vzájomnou dohodou, môže spotrebiteľ za nižšie uvedených podmienok podať návrh na alternatívne riešenie takéhoto sporu subjektu alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov, ktorým je:

Inšpektorát SOI pre Prešovský kraj
Obrancov mieru 6, 080 01 Prešov 1
Odbor výkonu dozoru

pr@soi.sk
tel. č. 051/772 15 97
fax č. 051/772 15 96

- ďalej ako ARS

Spotrebiteľ sa môže obrátiť na predávajúceho so žiadosťou o nápravu, pokiaľ nie je spokojný s vybavením reklamácie alebo sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva. Pokiaľ predávajúci na takúto žiadosť odpovie zamietavo, alebo na ňu neodpovie do 30 (tridsať) dní od jej odoslania, je spotrebiteľ oprávnený podať návrh na zahájenie alternatívneho riešenia sporu k vyššie uvedenému subjektu alternatívneho riešenia sporu ARS.

Návrh môže spotrebiteľ podať spôsobom stanoveným v § 12 zák. č. 391/2015 Z.z.

Alternatívne riešenie sporu sa týka len sporu medzi spotrebiteľom a predávajúcim, vyplývajúcim zo spotrebiteľskej zmluvy, alebo súvisiaceho so spotrebiteľskou zmluvou. Alternatívne riešenie sporu sa týka len zmlúv uzavretých na diaľku. Alternatívne riešenie sporu sa netýka sporu, kde jeho hodnota neprevyšuje čiastku 20 EUR. Subjekt ARS môže od spotrebiteľa požadovať úhradu poplatku za začatie alternatívneho riešenia sporu maximálne do výšky 5 EUR s DPH.

Spotrebiteľ môže využiť rovnako platformu pre riešenie sporov online, ktorá je zriadená Európskou komisiou na adrese https://ec.europa.eu/consumers/odr/.

G. ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA

  1. Tieto obchodné podmienky a reklamačný poriadok tvoria neoddeliteľnú súčasť uzavretej kúpnej zmluvy. Uzavretá zmluva je predávajúcim archivovaná 10 rokov a nie je prístupná tretím stranám. Na žiadosť kupujúceho bude kedykoľvek do uplynutia archivačnej lehoty zaslaná kupujúcemu na jeho písomnú žiadosť doručenú na kontaktnú adresu predávajúceho. Ak je zmluvnou stranou kupujúci, právne vzťahy neupravené týmito VOP sa riadia najmä zákonom č. 40/1964 Zb. občianskeho zákonníka, zákonom č. 250/2007 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a zák. č. 108/2000 Z. z.
  2. Odoslaním elektronickej objednávky zákazník bez výhrad prijíma všetky ustanovenia obchodných podmienok v znení platnom v deň odoslania objednávky.
  3. Predávajúci si vyhradzuje právo tieto VOP jednostranne zmeniť, pričom text úplného znenia platných VOP je povinný zverejniť na stránkach internetového obchodu https://kozmetika-jana.webnode.sk/
  4. Všetky právne vzťahy v súvislosti s kúpnou zmluvou či používaním inernetovej predajne Jana Osifčinová Kozmetický salón sa riadia právnym poriadkom Slovenskej republiky a prípadné súdne spory z týchto právnych vzťahov budú rozhodované slovenskými súdmi.
  5. Všetky priania, podnety či sťažnosti zákazníkov predávajúci prijíma na elektronickej či poštovej adrese uvedenej v časti A týchto VOP v sekcii "kontaktné údaje".
  6.                     Tieto obchodné podmienky nadobúdajú platnosť a účinnosť dňom 01.10..2022.

    OP si môžete stiahnuť tu.